poniedziałek, 4 lipca 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Ryzykowna Rozgrywka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ryzykowna Rozgrywka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Mira wraz ze swoim przyjacielem Leonem wyruszają na Mazury po jej wymarzony samochód. Dziewczyna bardzo się cieszy. Niestety na miejscu okazuje, że osoba z którą rozmawiała, ją okłamała, a zamiast jej wymarzonego samochodu stoi złom. Mira jest smutna i rozczarowana, jednak nie pozwala sobie na to długo. Ma zamiar wykorzystać wyjazd i spędzić miło czas z Leonem. Oboje dobrze się bawią, imprezują, a ona poznaje pewnego chłopaka. Wystarcza chwila, jeden telefon i wszystko nagle się zmienia.
Mira dostaje telefon, a podczas rozmowy dowiaduje się, że jej siostra bliźniaczka która wyjechała za granicę z przyjaciółmi, zginęła. Podczas skoku z samolotu ze spadochronem, ten się nie rozłożył, co skończyło się tragicznie. Dziewczyna jest załamana, tak samo, jak Leon (który się w jej siostrze kocha od dawana) i jej mama. Kolejne dni są koszmarem, na dodatek Mirę nawiedzają dziwne sny w których siostra błaga ją o pomoc. One oraz pewna rzecz odkryta podczas pogrzebu sprawiają, że młoda kobieta zaczyna wątpić, aby pochowała siostrę. Wbrew wszystkiemu i wszystkim postanawia wyruszyć do Wenezueli i dowiedzieć się co tak naprawdę się tam stało, a także odnaleźć siostrę. Mira wierzy, że ona nadal żyje. Czy ma rację? Czy ją odnajdzie? Kto stanie na jej drodze? Co tak naprawdę stało się w Wenezueli?

Historia ciekawa, wciągająca, z które momentami mnie zaskoczyły. To opowieść o siostrzanej więzi, przyjaźni, niebezpieczeństwie, tajemnicach, a jednocześnie miłości która pojawiła się niespodziewanie i ostro namieszała. Mnie zdecydowanie się podobała, czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Główną bohaterką jest Mira, a raczej Namira (choć swojego pełnego imienia nie używa od dawna, wstydzi się go). To młoda kobieta która jest trochę szalona, a przy tym dzielna i uparta. Nie jednokrotnie ją podziwiałam za tą determinację z jaką szukała siostry, wyjechała do obcego, kraju tak naprawdę nic nie wiedząc. To bohaterka którą polubiłam i to bardzo.

„Ryzykowna Rozgrywka” to książka z którą świetnie się bawiłam i z przyjemnością polecam.


Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB 



3 komentarze: