niedziela, 26 czerwca 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Will" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Will”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





W książce znajdziemy biografię Willa Smitha. Nie będę ukrywać, że bardzo rzadko sięgam po biografie, jednak tą chciałam przeczytać. Co prawda trochę mi z tym zeszło (jakoś nie mogłam się za nią zabrać), jednak jak już zaczęłam czytać, wciągnęła mnie. Poznajemy w niej całe życie Willa, jego dzieciństwo, drogę do sławy, sukcesy i porażki. Według mnie jest dość dokładnie napisana, z wieloma szczegółami.

W pierwszej części poznajemy jego dzieciństwo oraz karierę muzyczną. W drugiej tak naprawdę całą resztę. Podoba mi się, że wszystko napisane jest bez „kolorowania”, poznajemy Willa takiego, jakim był (a do ideału mu niestety bardzo daleko).

W książce znajdziemy wiele zdjęć, które moim zdaniem są ciekawe i z przyjemnością je oglądałam.

Według mnie, jeśli ktoś ma ochotę poznać Willa Smith bliżej, ta książka jest dla niego. Ja polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Willa Smith

3 komentarze: