niedziela, 26 czerwca 2022

Wydawnictwo Wilga Książki z serii Krok po kroku wierszyki z puzzlami - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Krok po kroku wierszyki z puzzlami, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.












Do recenzji otrzymałam dwie książeczki:

1. Mój dzień.

2. Zwierzaki.


W książeczce pt.: „Zwierzaki” dziecko poznaje świnkę, konika, kotka, pieska oraz krowę. Natomiast w drugiej książce pokazany jest cały od porannej pobudki, aż po wieczorne dobranoc.

Tekst jest rymowany, wpadający w ucho co sprawia, że maluch z zaciekawianiem będzie słuchał.

Ilustracje są ładne, kolorowe. Zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Każda książeczka to nie tylko tekst i ilustracje, ale również puzzle. Są one ładne, proste, złożone z czterech elementów. Dzięki nim dziecko ćwiczy motorykę małą.

Strony są sztywne, kartonowa, z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że wytrzymają długo, a także są bezpieczne dla malca.

Według mnie obie książeczki są wspaniałe. To doskonała zabawa i nauka w jednym. Z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



3 komentarze: