wtorek, 21 czerwca 2022

HarperCollins Książka pt.: „Daniel” - Receznja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Daniel”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins.






Książka pt.: „Daniel” to piąty tom cyklu MacGregorowie.

Tom pierwszy to książka pt.: „Serena”.

Tom drugi to książka pt.: „Caine”.

Tom trzeci to książka pt.: „Alan”.

Tom czwarty to książka pt.: „Grant”.


Daniel MacGregor po wypadku trafia do szpitala. Jego stan nie jest dobry, przed nim operacja, od której wiele zależy. Jego żona Anna jest załamana, tak samo, jak jego dzieci, które wraz ze swoimi drugimi połówkami czuwają pod salą operacyjną. Kobieta, czekając na wynik operacji, wraca wspomnieniach do początku ich znajomości, a wcale nie było łatwo i kolorowo. Jak się poznali? Jak potoczyła się ich znajomość? Czy operacja się uda?

To piąty tom z serii, która osobiście lubię. Tym razem poznajemy historię miłości seniora rodu oraz jego żony, która była równie burzliwa, jak historie ich dzieci. Książkę czyta się szybko, to według mnie pozycja na jeden leniwy wieczór.

Głównymi bohaterami są Anna i Daniel. Przyznam szczerze, że bardzo się ucieszyłam, że książka będzie o nich. Szczególnie Daniel mnie zaciekawił w poprzednich tomach. Jaki się okazał? Uparty, wytrwały, mający własne zdanie. Również Anna okazała się kobietą silną, niezależną, upartą. Oboje polubiłam.

„Daniel” to według mnie ciekawa, dość lekka propozycja na leniwy wieczór. Polecam.


Moja ocena - 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę HarperCollins oraz na FB


Daniel

1 komentarz: