niedziela, 5 czerwca 2022

Novae Res Książka pt.: „Czytając seks” - Recenzja

 Zapraszam na recenzję książki pt.: „Czytając seks”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Seks często jest tematem tabu, nie dla mnie. Bardzo lubię niegrzeczne książki, co na pewno już zauważyliście. Dlatego z dużą ciekawością podeszłam do tej pozycji. Jak wrażenia? Dość pozytywne, choć na pewno nie jest to książka dla każdego.


Znajdziemy w niej wiele niezbyt długich opowiadań, bardzo gorących, przesyconych namiętnością. Każde jest inne, każde na swój sposób ciekawe, chociaż nie liczcie ta historie z morałami, bo tego tu nie znajdziemy. Czyta się je dość szybko, jednak raczej nie zostaną w pamięci na długi czas.


Mnie ogólnie książka się podobała i uważam, że zaciekawi wszystkie osoby lubiące czytać gorące, pełne namiętności, a jednocześnie dość krótkie historie.



Moja ocena - 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Novae Res  oraz na FB


Czytając seks


3 komentarze: