wtorek, 31 maja 2022

Wydawnictwo Miraż Książka pt.: „Jego głosem” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jego głosem”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Miraż.








Książka pt.: „Jego głosem” to czwarty tom Arabskiej serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Jego wysokość”.

Tom drugi to książka pt.: „Jego druga żona”.

Tom trzeci to książka pt.: „Jego wróg”.



Minęło kilka lat od koszmaru, jaki zgotował jej Omar. Dzięki pomocy osób, po których się tego nie spodziewała, przeżyła, wróciła do Polski i wspólnie z Dawidem mogła, wychowywać syka. Niestety ich wspólna przyszłość nie trwa zbyt długo, a podstępna choroba odbiera jej go. Teraz jej życie jest dość uporządkowane. Samotnie wychowuje dwójkę dzieci-Dawidka i Sarę, mieszka za granicą, a do kraju wraca na wakacje, prowadzi własną firmę, projektuje tkaniny. Chociaż czasami jest samotna, jest również szczęśliwa i nie czuje potrzeby zmian. Miała nadzieję, że rozdział po tytułem Omar jest już dla niej zamknięty, jednak życie postanowiło ją zaskoczyć.
Kiedy wraz z dziećmi przebywają w Polsce i pod domem widzi samochód z Omarem, jest przerażona. Boi się, że jej koszmar powrócił, że jest w niebezpieczeństwie nie tylko ona, ale również jej dzieci. Jednak mężczyzna nie po to przyjechał. Wiele się u niego zmieniło, zaczął się leczyć, zmienił podejście do życia i ludzi. Teraz pragnie tylko jednego - przebaczenia od kobiety, która jest miłością jego życia, którą tak bardzo zranił, której życie zamienił w piekło. Co kierowało Omarem? Czy Izabela zdecyduje się na rozmowę i poznanie pewnych faktów z życia księcia? Jak zakończy się historia Izy i Omara?

Seria Arabska to jedna z moich ulubionych serii, poprzednie tomy mnie zachwyciły, a silne emocje towarzyszy nie tylko podczas czytania, ale jeszcze długo po przeczytaniu ostatniej strony. Kiedy dowiedziałam się, że będzie czwarty tom, bardzo się ucieszyłam. Jak wrażenia po przeczytaniu? Jestem zachwycona, moim zdaniem jest to doskonałe zakończenie serii.
Tym razem książkę czytamy nie tylko z perspektywy Izy, ale również Omara i to, czego się o nim dowiedziałam, mocno mnie zszokowało. Autorka wyjaśnia nam wszystkie tajemnice i sekrety, domyka wszystkie sprawy, pozwala wiele zrozumieć. W tym tomie akcja jest troszkę wolniejsza, jednak książka ani trochę mniej nie wciąga. To niecałe 450 stron dostarczających czytelnikowi ogromną ilość emocji.

Jeśli chodzi o bohaterów przeszli wiele zmian. Niestety tym razem nie mogę zbyt wiele zdradzić o nich, nie zdradzając jednocześnie zbyt wiele z fabuły. Powiem tylko tyle, że to, co się dowiedziałam o Omarze, mocno mnie zaskoczyło i pozwoliło trochę inaczej na niego spojrzeć.

Moim zdaniem książka pt.: „Jego głosem” to doskonałe zakończenie arabskiej serii. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Miraż



2 komentarze: