niedziela, 18 lipca 2021

Wydawnictwo Miraż Książka pt.: "Jego wysokość" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jego wysokość”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Miraż.








Od wyjazdu na targi do Dubaju wiele zależy. Z firmą, w której pracuje Izabella oraz jej przyjaciółka Justyna nie jest dobrze i jeśli coś się nie zmieni, grozi jej upadłość. Podczas targów do chodzi do pewnego nieporozumienia, wskutek którego Justyna jest trochę poturbowana przez ochronę księcia Omara Al-Sauda. Obie kobiety zostają zaproszone na kolację, podczas której książę nie ukrywa, że chciałby poznać Izę dużo bliżej. Kobieta ma jednak obiekcje i chociaż jest nim oczarowana, nie zamierza ulec chwili. Doskonale sobie zdaję sprawę, że dzieli ich zbyt wiele, aby taka znajomość miała sens. Jednak mężczyzna jest zupełnie innego zdania.
Niedługo po powrocie z Dubaju Izabella dowiaduje się, że firma zostaje uratowana. Książę Omar wykupuje pakiet większościowy, a ona, Justyna i jeszcze dwóch innych pracowników mają wyjechać na trzymiesięczną delegację do Dubaju. Chociaż kobieta bardzo się waha, ostatecznie wyjeżdża i już od początku jest traktowana zupełnie inaczej niż pozostali oddelegowani pracownicy (m.in. zamieszkuje w innym hotelu, z cudownym apartamencie, ma do swojej dyspozycji pewnego mężczyznę, który ma spełniać każdą jej zachciankę itp.). Jaki okaże się pobyt w Dubaju? Czy Izabella przekona się do tego miasta? Czy da szansę Omarowi? Czy intencje księcia są naprawdę „czyste”?

Historia Izabelli zdecydowanie mi się spodobała, a podczas jej czytania towarzyszyło mi wiele różnorodnych emocji. To książka, w której znajdziemy miłość, przyjaźń, a także ból, strach, różnice kulturowe, kłamstwa i wiele więcej. Akcja w książce jest w miarę szybka, z ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się bardzo szybko, a to, co się działo, na ostatnich stronach sprawiło, że nie mogę doczekać się kolejnego tomu.

Jeśli chodzi o bohaterów, trochę brakuje mi w książce Omara, jest o nim bardzo mało i tak naprawdę niewiele potrafiłabym o nim powiedzieć. Osobiście chciałabym go poznać trochę bliżej.
Natomiast Izabellę poznałam bardzo dobrze i pomimo że czasem była naiwna, bardzo ją polubiła. To młoda kobieta, która ma swoje zasady, ma swoje zdanie i chce mieć coś dopowiedzenia w związku (po części dlatego początkowo odrzuca księcia, boi się, że zostanie zamknięta w „złotej klatce”).
Nie mogę pominąć Justyny, której w pewnym momencie było mi bardzo szkoda. To bohaterka, która była dość odważna, lubiła się dobrze zabawić i nie do końca liczyła się z konsekwencjami swojego zachowania. Do czasu, aż nie stała się pewna tragedia, która bardzo ją zmieniła. To bohaterka, którą na początku polubiła, a późnię, bardzo współczułam i miałam nadzieję, że się „pozbiera” po tym, co ją spotkało w pięknym Dubaju.

„Jego wysokość” to książka, która zdecydowanie mi się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Miraż



4 komentarze:

  1. Po tak ciekawej recenzji nie pozostaje nic innego jak sięgnąć po tę książkę i przeczytać ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana tą historią,wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać że panie chcą książkę przeczytać

    OdpowiedzUsuń