niedziela, 18 lipca 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Sisters. Nie trzeba było mnie prowokować. Tom 15” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Sisters. Nie trzeba było mnie prowokować. Tom 15”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Marine i Wendy kłóciły się od zawsze, jednak ostatnio przechodzą same siebie. Nie potrafią powstrzymać się, chociażby chwili, co coraz bardziej przeszkadza ich znajomym. Niestety wszelkie próby pogodzenia sióstr nic nie dają, jednak młodsza z nich wpada na pewnie pomysł. Jaki? Czy zaczną żyć w zgodzie?


Sisters to jeden z ulubionych komiksów Amelki i od dłuższego czasu się to nie zmienia. Najnowszy tom okazał się tak samo ciekawy i wciągający, a przy tym pełen humoru, jak poprzednie.


Tekst w komiksie jest dość ciekawy, a przy tym wciągający i zrozumiały. To sprawia, że sięga się po niego z przyjemnością.


Ilustracje według nas są ładne oraz kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.


To już piętnasty tom z serii i tak jak poprzednie, tak i ten z przyjemnością polecamy.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB Egmont Polska


Sisters. Nie trzeba było mnie prowokować. Tom 15

4 komentarze: