niedziela, 22 maja 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii „Muminki" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii Muminek, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.












Do recenzji otrzymałam dwie książki o Muminkach:

  1. Muminek i nowy przyjaciel.

  2. Muminek i urodzinowy guzik.



Muminek i nowy przyjaciel.

Pewnego dnia Muminek i Ryjek znajdują butelkę, a w niej tajemniczy list. Postanawiają odnaleźć jego właściciela. Niestety nie każdy jest zadowolony z tych poszukiwań. Panna Migotka boi się, że nowy przyjaciel sprawi, że Muminek o niej zapomni. Czy tak będzie?



Muminek i urodzinowy guzik.

Muminek ma urodziny i z samego rana dostaje od rodziców prezent. Jest nim śliczny guzik, który chciałby pokazać wszystkim swoim przyjaciołom. Muminek udaje się na ich poszukiwanie. Niestety, chociaż mu się to udaje, okazuje się, że nikt nie ma dla niego czasu. Czyżby zapomnieli co dziś za dzień?

Obie historie są ciekawe i wciągające, a przy tym nie za długie. Doskonale nadają się do czytania wraz z dzieckiem, a także dla starszych dzieci, które potrafią już samodzielnie czytać.

Wizualnie książeczki są śliczne. Część stron jest kolorowa, a ilustracje są duże, ładne. To wszystko przyciąga wzrok i zachęca do sięgania po książeczki.

Muminki są dla mnie powrotem do dzieciństwa. To jedne z tych postaci, które kiedyś umilały mój czas, a teraz z przyjemnością czytamy o ich przygodach z dziećmi. Książeczki są ślicznie wydane, z ciekawymi historiami. Z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę HarperKids







2 komentarze: