niedziela, 22 maja 2022

Wydawnictwo Wilga Książki z serii „Mikuś” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Mikuś”, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.













Do recenzji otrzymałam dwie książeczki z serii.

  1. Mikuś i duży, czerwony nocnik.

  2. Mikuś i pluszowy króliczek.




Mikuś i duży, czerwony nocnik.

Mikuś już nie nosi pieluszki, wie gdzie, należy załatwiać swoje potrzeby. Niestety pewnego dnia tak dobrze bawi się z przyjaciółmi, że zapomina pobiec do łazienki, kiedy chce mu się siku. Zdarza mu się wpadka, a majtusie stają się mokre. Jak zareaguje na to?



Mikuś i pluszowy króliczek.

Nadchodzi wieczór, Mikuś zaczyna się szykować do spania. Pora na kąpiel, ubieranie piżamki, mycie ząbków. Do snu niezbędny jest ulubiony pluszak, tylko nigdzie go nie można znaleźć. Czy Mikuś odnajdzie ukochaną zabawkę?

W obu książeczkach znajdziemy niedługie, a przy tym ciekawe historii o przygodach Mikusia. Są one wciągająca, nie tylko bawią, ale również wiele przekazują. Dziecko zobaczy, jak wygląda wieczór Mikusia, a także co zrobić, kiedy zdarza zapomnieć o pójściu do toalety.

Jednak to nie historie najbardziej mnie zachwyciły w książeczkach, a fakt, że są one z dźwiękami. Kiedy dziecko naciśnie w odpowiednim miejscu, usłyszy różne dźwięki (np. odgłos spania). Są one nie bardzo głośne, co według mnie jest dużą zaletą.

Strony w książkach są kartonowe, z zaokrąglonymi rogami. To sprawia, że są bezpieczne dla maluszków.

Wizualnie mnie zachwyciły. Ilustracje są duże, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Z tyłu książeczek znajdziemy miejsce na baterie, które jest dobrze zabezpieczone. Posiada przełącznik, dzięki któremu można je wyłączyć.

Obie książki z serii Mikuś mnie zachwyciły i uważam, że będą wspaniałym prezentem dla najmłodszych. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Mikuś i duży, czerwony nocnik.


Mikuś i pluszowy króliczek.

2 komentarze: