poniedziałek, 2 maja 2022

Wydawnictwo Wilga Książki z serii Lisek Julek - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Lisek Julek, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.



















Do recenzji dostałam cztery książeczki z serii:

1. Lisek Julek. Przyjaciele

2. Lisek Julek. Przygoda w lesie

3. Lisek Julek. Poznajmy się

4. Lisek Julek. Urodziny


Lisek Julek to nowa seria interaktywnych książeczek dla najmłodszych, które zostały wydane nakładem Wydawnictwa Wilga. Znajdziemy w nich uroczego bohatera Liska Julka, którego dzieci polubią od pierwszej chwili.

Do mnie trafiły cztery tytuły, a w każdym znajdziemy inną historię. Poznamy bliżej Liska, udamy się na urodziny, poznamy jego przyjaciół, przeżyjemy przygodę w lesie. Wszystkie są ciekawe i wciągające.

Jak wspomniałam na początku, są to książeczki interaktywne, czyli dziecko nie tylko posłucha o przygodach liska. Będzie aktywnie uczestniczyło. Czasem coś obrysuje paluszkiem, czasem nim postuka w książeczkę, momentami będą nią potrząchać i wiele więcej. Takie książeczki są świetne, nie tylko bawią, ale również wspierają rozwój dziecka i to na wielu płaszczyznach.

Wizualnie są bardzo ładne. Strony są kolorowe, a na nich urocze ilustracje. To wszystko przyciąga wzrok i zachęca do sięgania po książeczki.

Książeczki posiadają twarde i solidne strony z zaokrąglonymi rogami. Są dość wytrzymałe, a jednocześnie bezpieczne dla maluszka.

Według mnie książeczki z serii Lisek Julek są wspaniałe i z wielką przyjemnością polecam dla maluszków.


Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Lisek Julek. Przygoda w lesie

Lisek Julek. Poznajmy się
Lisek Julek. Urodziny

Lisek Julek. Przyjaciele


3 komentarze: