wtorek, 3 maja 2022

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Druga szansa” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Druga szansa”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Clementine została napadnięta, dotkliwie pobita, co nie skończyło się zbyt dobrze. Uraz głowy spowodował całkowitą utratę pamięci, a także zmiany w zachowaniu, postrzeganiu świata. Kobieta nie poznaje nikogo, nawet własnej siostry, co mocno ją bulwersuje. Pragnie, choć trochę dowiedzieć się kim była, jak wyglądało jej życie, tym bardziej że ma wrażenie, że siostra nie mówi jej całej prawdy.
Kiedy odkrywa, kto zrobił jej tatuaż i dowiaduje się, że Ed jest właścicielem salonu tatuaży, a także jej byłym chłopakiem, w którym podobno była mocno zakochana, postanawia się tam udać. Pragnie odkryć, co takiego się stało, że ich związek się zakończył, a także dowiedzieć się czegoś więcej o sobie i swojej przeszłości. Czy jej się uda? Jak zareaguje Ed na jej widok? Dlaczego ktoś ją napadł? Czy nadal grozi jej niebezpieczeństwo?

Historia Clementine okazała się ciekawa i wciągająca. To historia o kobiecie, która tak naprawdę nie wie nic o sobie i pragnie to odkryć, o nowym początku, a także szansie, jaką otrzymała ona i Ed. Mnie przypadła do gustu, czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Główną bohaterką jest Clementine, młoda kobieta, która czuje się mocno zagubiona. Tak naprawdę nic o sobie nie wie, a to, czego się dowiaduje, nie do końca się jej podoba. To bohaterka, która uczy się siebie od nowa i jak się okazuje, bardzo się zmienia. Osobiście ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.

„Druga szansa” jest książką, którą spędziłam dość miło czas i uważam, że warto po nią sięgnąć. Polecam.


Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Druga szansa



3 komentarze: