wtorek, 3 maja 2022

Wydawnictwo Buchmann Bullet journal. Planer kreatywny - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Bullet journal. Planerze kreatywnym, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Buchmann.








Nie wyobrażam sobie nie mieć różnego typu notesów, notesików, plenerów. Dla mnie są one niezbędne i to w większej ilości. Dziś chciałabym Wam pokazać ciekawy „Bullet journal. Planer kreatywny”, który można wykorzystać na wiele sposobów. W środku znajdziemy dużą ilość pustych kartek na różnorodne zapiski.

Jednak w tym plenerze są nie tylko puste kartki do zapisywania. Znajdziemy w nim również urocze ilustracje pani Zofii Różyckiej, które zdecydowanie go uatrakcyjniają oraz różne porady.

Wydanie jest ładne, w twardej okładce, a to sprawia, że nie zniszczy się szybko.

W „Bullet journal. Plenerze kreatywnym” znalazłam wszystko, czego oczekuję od takiego plenera. Według mnie zdaje egzamin na 6 i z przyjemnością polecam.

Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Buchmann oraz na FB



1 komentarz: