środa, 4 maja 2022

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.













Do recenzji otrzymałam dwie książeczki z serii:

1. Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

2. Ogród. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami



W serii książeczek dla maluszków „Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami”, która mnie zachwyca, pojawiły się kolejne nowości.

Znajdziemy w nich kolorowe strony, a na nich z jednej strony różne rzeczy w danym kolorze, z drugiej okienko, pod którym na dziecko czeka ilustracja. To naprawdę ciekawy pomysł, jednak mnie w nich co innego zachwyca. Chodzi o fakt, że one naprawdę pachną, a każdy z zapachów jest dokładnie taki jak realnie.

Dzięki książeczką dziecko nie tylko się bawi, ale również sporo uczy. Poznaje kolory oraz nazwy różnych rzeczy, a także różne zapachy.

Wizualnie są bardzo ładne. Obrazki są czytelne, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po nią.

Książeczki posiadają zaokrąglone rogi oraz kartonowe, solidne strony. To wszystko sprawia, że posłużą długi czas.

Nie wiem, jak długo książeczki będą pachniały, jednak na razie zapach ani trochę nie słabnie. Dla mnie ta seria jest genialna i zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka ciekawego i wartościowego prezentu dla maluszka, który bawi i uczy.





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę HarperKids




2 komentarze: