wtorek, 10 maja 2022

HarperKids Książki z serii pt.: „Akademia mądrego dziecka. Mój świat” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.













Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat

  2. Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świat



Obie książeczki należą do serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat”. W książeczce „Kocham cię, mamo! Akademia mądrego dziecka. Mój świat” dziecko pozna mamy i dzieci różnych zwierząt, zobaczy jak, się o nie troszczą, jak okazują im miłość. Natomiast druga pozycja pt.: „Kolorowy nocnik. Akademia mądrego dziecka. Mój świat” doskonale posłuży do korzystania z nocnika. Obie książeczki są bardzo wartościowe, poruszają tematykę bliską dziecku.

Ogromną zaletą książki jest fakt, że posiadają ruchome elementy, które znajdziemy na każdej stronie. Takie elementy uatrakcyjniają książkę, sprawiają dziecku wiele radości, a przy tym wspierają jego rozwój, m.in. ćwicząc motorykę małą.

Wizualnie książeczki są bardzo ładne. Ilustracje, jakie w nich znajdziemy, przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Książeczki posiadają twarde, solidne oraz dość grube strony o zaokrąglonych rogach. Nie rozdwajają się, nie rozrywają. To wszystko sprawia, że są bezpieczne już dla maluszków, a dzięki wysokiej jakości posłużą długi czas.

Według mnie obie książeczki z serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat” są rewelacyjne i z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę HarperKids



1 komentarz: