środa, 27 kwietnia 2022

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: „Opowieści ze Świetnika. Tom 1” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Opowieści ze Świetnika. Tom 1”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Wiewiór Kacper, szczur Zadymka, jeżynka Antosia, sroka Kraksa i ropucha Smęciucha to grupka przyjaciół, którzy mieszkają w niezwykłym miejscu - na śmietniku. Dla nich jest tam tak doskonale, że nazwali go „Świetnikiem”. To miejsce daje im wiele możliwości, a znaleziska nieraz zaskakują. Przyjaciele lubią majsterkować, nadawać rzeczą drugie życie i pomagać innym. Są naprawdę szczęśliwi i byłoby idealnie, gdyby nie pewien gang, który uprzykrza im życie. Jaki? Jakie przygody przeżyją?

Przyznam szczerze, że książka zaciekawiła mnie świetną okładką i tytułem. Nie miałam do niej wielkich oczekiwań i to był błąd, bo to naprawdę świetna pozycja dla dzieci. Poznajemy w niej sympatycznych mieszkańców Świetnika, czytamy o ich przygodach, a jednocześnie „przemycamy” informacje o ekologii (i to wcale nie mało), nadawaniu różnym przedmiotom drugiego życia.
Książka pełna humoru, niejednokrotnie podczas czytania wybuchaliśmy śmiechem. Z bardzo sympatycznymi bohaterami, których po prostu nie da się nie polubić.

Wizualnie książka mnie zachwyciła. Ilustracje są wspaniałe, adekwatne do treści. Sprawiają, że chce się oglądać je wielokrotnie.

Książka posiada twardą i solidną okładkę, dzięki której posłuży dłuższy czas.

„Opowieści ze Świetnika. Tom 1” to ciekawa, wciągająca, pełna humoru, a przy tym wartościowa pozycja dla dzieci. Z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Opowieści ze Świetnika. Tom 1

5 komentarzy: