piątek, 1 kwietnia 2022

Wydawnictwo Rebel Gra Moje skarby - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Moje skarby, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.

















Przygotowanie zaczynamy od wybrania przez każdego gracza 1 gabloty i pionka w tym samym kolorze. Następnie rozkładamy planszę i umieszczamy kafle różności w woreczku. Jedna osoba tasuje karty kolekcji, wyciąga 5 i układa nad planszą podróży. Następnie tasujemy karty cudów, wyciągamy 1 i kładziemy ją pod kartami kolekcji. Z żetonów tworzymy stosik i kładziemy na stole. Na koniec przygotować losujemy 1 osobę i ona kładzie swój pionek na polu nr.1, a następnie po kolei każdy gracz robi to samo. Kiedy wszystko mamy gotowe, pora zacząć grę.
Nie będę przepisywać zasad, znajdziecie instrukcję online na stronie wydawnictwa (link na dole recenzji). Celem graczy jest zbieranie unikatowych przedmiotów i zdobywanie punków.

Gra według mnie nie jest ani łatwa, ani bardzo trudna. Do grania jest nam niezbędna instrukcja i korzystamy z niej wielokrotnie. Na szczęście jest ona napisana jasno, czytelnie, dokładnie i zrozumiale. To zdecydowanie ułatwia zrozumienie zasad i czerpanie przyjemności z grania.

Według mnie gra jest ciekawa, a granie w nią dostarcza sporo radości. Jest to gra strategiczna, polecana od 14 roku życia, ale według mnie już z 12 latkiem śmiało, można zagrać. To gra, która sprawdzi się zarówno w gronie samych dorosłych, jak i ze starszymi dziećmi.

Sporym plusem gry jest fakt, że mamy również ciekawy wariant jednoosobowy.

Gra ma ciekawe, wysokiej jakości elementy. Wszystkie elementy kartonowe są grubsze, co sprawia, że nie zniszczą się zbyt szybko.

Muszę jeszcze wspomnieć o opakowaniu, w którym znajdziemy praktyczne przegródki na różne elementy.

Moje skarby to gra, z którą naprawdę dobrze się bawiliśmy. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rebel.pl oraz na FB


Moje skarby

1 komentarz: