piątek, 8 kwietnia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "I want you” - Recenzja

 Zapraszam na recenzję książki pt.: „I want you”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.




Lana zakładając się z przyjaciółką, była pewna swojej wygranej. No cóż, jednak przegrała. Tym sposobem musi udać się do klubu i spędzić noc z poderwanym tam mężczyzną. Dla niej to nie jest taka prosta i oczywista sprawa, nie należy do tego typu ludzi. Jednak zakład przegrała i ma zamiar się wywiązać. Tym sposobem spędza noc z Michaelem, jednak zanim budzi się, ona znika, żeby nie było dziwnie o poranku. To miała być tylko jedna noc i nigdy więcej mieli się nie spotkać.
Kobieta zmienia pracę, udaje jej się dostać wymarzoną pracę, zostaje kierownikiem sali. Bardzo się z tego cieszy, tym bardziej że nie jest to byle jaka restauracja, ale taka na wysokim poziomie. O Michaelu nie zapomniała, niejednokrotnie nawiedzał jej myśli. Pewnego dnia przez przypadek spotykają się ponownie, a mężczyzna nie zamierza tym razem pozwolić jej zniknąć. Co wyjdzie z tej znajomości? Jakie plany ma Michael? Jak potoczy się ich wspólna historia?

Mnie książka przypadła do gustu. Była ciekawa, wciągająca, momentami zabawna, momentami zaskakująca. Znalazłam w niej namiętność, przyjaźń, tajemnice, sekrety, miłość. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji. Przeczytałam ją na jedno podejście, nie mogąc się oderwać, praktycznie od pierwszych stron aż do samego końca.

Bohaterowie ciekawi, choć nie idealni i to zarówno ci pierwszoplanowi, jak i ci drugoplanowi.
Lana jest młodą kobietą, która po przegraniu zakładu robi coś, na co w normalnych okolicznościach by się nie zdecydowała. To kobieta, która woli obejrzeć dobry film niż iść na imprezę. Jest bohaterką z przeszłości, która nie wierzy w miłość, nie szuka związku. Czasem działa impulsywnie (co nie zawsze dobrze się kończy). Ogólnie ją polubiłam.
Michael to mężczyzna, który zawsze bierze, to co chce, a chce Lany. Jest tajemniczy, seksowny, zaborczy, bardzo zazdrosny. To bohater, którego trzeba dobrze poznać, zanim się go oceni.

„I want you” to książka, z którą doskonale się bawiłam i z przyjemnością polecam.


Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


I want you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz