wtorek, 5 kwietnia 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „O czym szumią wierzby. Auto, Ropuch, Borsuk. Tom 2” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „O czym szumią wierzby. Auto, Ropuch, Borsuk. Tom 2”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Ropuch pokochał jazdę samochodem i może nie byłoby to jakieś bardzo dziwne, gdyby nie prędkość i jego zachowanie. Zaczyna się robić niebezpiecznie i to zarówno dla innych, jak i dla niego. Pora, aby wtrącili się przyjaciele i spróbowali mu pomóc. Czy się uda?

„O czym szumią wierzby” to tytuł, który kojarzy mi się z dzieciństwem i z oglądaniem bajki w telewizji. Byłam bardzo ciekawa, jak będzie wyglądał komiks i jak odbiorą go moje dzieci. Nasze wrażenia są bardzo pozytywne.

Historia w komiksie była ciekawa i wciągająca. To opowieść o przyjaźni, która potrafi naprawdę dużo.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Znajdziemy w nim niebanalne, ładne, przyciągające wzrok ilustracje, które zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

„O czym szumią wierzby. Auto, Ropuch, Borsuk. Tom 2” to komiks, który nam się spodobał i z przyjemnością polecamy.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


O czym szumią wierzby. Auto, Ropuch, Borsuk. Tom 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz