wtorek, 5 kwietnia 2022

Wydawnictwo W.A.B. Książka pt.: "Buntowniczki z Afganistanu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Buntowniczki z Afganistanu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa W.A.B.





Afganistan - miejsce w którym kobiety niewiele znaczą, a przynajmniej większość z nas tak myśli. Czy mamy rację? Zależy, o jakim okresie mówimy. Był czas, kiedy kobiety mogły pracować, kiedy liczono się z nimi, kiedy to one utrzymywały rodziny. Jednak nadszedł moment, kiedy wszystko się zmienia, kiedy wkraczają talibowie, a wszystkie prawa kobiet zaczynają znikać.

Książka jest reportażem, w którym poznajemy losy kilku Afganek. Autorka Ludwika Włodek zna je od lat, jedne bardzo blisko, inne trochę mniej. Poprzez książkę przekazuje nam ciężko niełatwe historie o kobietach odważnych, dzielnych, kobietach, które wiele osiągnęły, a wystarczyła chwila, aby wiele straciły.

Mnie książka zdecydowanie się podobała, czytało się ją dość szybko. Historie, jakie w niej znalazłam, wywołały we mnie bardzo wiele emocji i na pewno nie zapomnę o nich zbyt szybko.

Według mnie książkę warto przeczytać i z przyjemnością polecam.





Moja ocena - 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo W.A.B. oraz na FB



Buntowniczki z Afganistanu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz