środa, 23 marca 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Basia, Franek i ... - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Basia, Franek i ...”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.










Do recenzji otrzymałam dwie nowości z serii:

1. Basia, Franek i kształty

2. Basia, Franek i pojazdy



Obie książeczki należą do serii Basi dla najmłodszych czytelników. Książeczki są kartonowe, z dość grubymi stronami, które mają zaokrąglone rogi. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla dziecka, a także nie zniszczą się zbyt szybko.

Franek jest młodszym braciszkiem Basi. Dziewczynka jest dla niego wzorem, bardzo go kocha i stara się pokazywać mu otaczający ich świat. W książeczce pt.: „Basia, Franek i pojazdy” mały Franek z pomocą Basi poznaje różne pojazdy. Natomiast w drugiej książeczce Basia uczy Franka kształtów, wspólnie znajdują je w różnych miejscach i nazywają.

Obie książeczki są zdecydowanie ciekawe. To jedne z tych, które nie tylko bawią, ale i wspierają rozwój dziecka. Wraz z Basią i Frankiem będzie uczyło się kształtów, a także pozna różne pojazdy.

Wizualnie książeczki są ładne, w tym samym stylu co inne książki z serii o Basi, które mnie od bardzo dawna zachwycają.

Według mnie obie książki będą ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka. Nie tylko bawi, ale również uczy. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids



Basia, Franek i kształty



Basia, Franek i pojazdy

1 komentarz: