środa, 23 marca 2022

Wydawnictwa Lucky Książka pt.: „Nie będę aniołem” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nie będę aniołem”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lucky.





Życie Małgosi było dość poukładane i udane. Jest matką dwóch dorosłych córek, od ponad dwudziestu lat szczęśliwą żoną, w pracy czuje się spełniona. Nic nie zapowiadało, że w jeden dzień wszystko zacznie się sypać, a ona stanie przed wieloma trudnymi wyborami.
Tego dnia spieszyła się na kurs hiszpańskiego, jednak o mały włos a nigdy by na niego nie dotarła. Gdyby nie pewien mężczyzna wjechałby w nią samochód. Na szczęście została odciągnięta, a chwilę po tym zdarzeniu dołączył do niej przyjaciel, z którym chodzi na kurs, który jest lekarzem. Na szczęście nic jej się nie stało, jednak okazuje się, że jest śledzona. Za namową przyjaciela nie jedzie do domu, a jedzie do pracy męża, jednak, zamiast bezpiecznie schronić się w jego ramionach, widzi go w jednoznacznej sytuacji z kimś innym. Można by pomyśleć, że weźmie rozwód i zacznie żyć dalej. Niestety nic nie okazuje się takie łatwe. Mężczyzna, z którym spędziła wiele lat, pokazuje swoją drugą twarz, jednak to nie koniec jej problemów. Mężczyzna, który uratował ją przed wypadkiem, nie tylko okazuje się niebezpiecznym gangsterem, ale również chce, aby ich znajomość trwała, a on zawsze dostaje to, czego chce. Czy Małosia znajdzie wyjście z sytuacji? Jak potoczy się jej znajomość z gangsterem? Czy uda jej się odejść od męża?

Opis książki wydawał mi się ciekawy, jednak nie spodziewałam się, że to będzie aż tak świetna historia. Pełna tajemnic, niebezpieczeństw, zwrotów akcji. Czytało się ją bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. To jedna z tych książek, z którymi po prostu nie da się nudzić, które czytam w całości, na jedno podejście nie mogąc oderwać się od nie. Historia kobiety, której życie zmienia się w bardzo szybkim czasie, a ona staje przed niełatwymi decyzjami, od który nie tylko zależy jej przyszłość, ale również bezpieczeństwo jej córek.

Bohaterowie ciekawi, doskonale wykreowani.
Małgosia to kobieta silna, odważna, umiejąca działać. Los jej nie oszczędzał, zawiodła się na bardzo bliskich osobach, a mimo to starała się znaleźć sposób, aby ochronić nie tyle siebie, jak własne dzieci. Bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowałam, aby wyszła z tego cało.

„Nie będę aniołem” to książka, która bardzo mi się podobała, którą z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Lucky oraz na FB


Nie będę aniołem

1 komentarz: