sobota, 5 marca 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Bracia di Caro tom 2” - Recenzja przedpremierowa

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bracia di Caro Tom 2”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu https://anka8661.blogspot.com/2022/01/wydawnictwo-akurat-ksiazka-pt-bracia-di.html


Załamana po śmiertelnym wypadku rodziny była pewna, że nic gorszego już się nie stanie. Myliła się, teraz jest dużo gorzej. Czuje się oszukana, zdradzona przez ukochanego ojca, który podobno oddał ją za żonę. Dostała tylko parę dni, aby przyzwyczaić się do tego, co ją czeka i musi wyruszyć na Sycylię, gdzie zaczynają się przygotowania najpierw do zaręczyn, a następnie do ślubu z Cristiano, przyszłym Donem. Na dodatek w jej myślach i sercu nadal gości jego brat Marco.
Zamieszkuje w domu przyszłego teścia, miejscu, gdzie kobiety nie mają żadnych praw, a ona musi się do tego dostosować. Im szybciej zrozumie zasady, tym będzie bezpieczniejsza. Po swojej stronie przecież nie ma nikogo. Marco ją zostawił, a im więcej tajemnic o nim odkrywa, tym bardziej się z tego cieszy. Jednak w pewnym momencie po jej stronie staje Cristiano. A może ma jednak szansę na szczęście? Czy uda jej się dostosować do zasad, jakie panują w domu Di Caro? Jakie tajemnice odkryje kobieta?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał i z niecierpliwością czekałam na kontynuację. Jak wrażenia? Jest jeszcze lepszy, według mnie genialny. Akcja szybka, pełna zwrotów, od książki po prostu nie mogłam się oderwać. Pełna tajemnic, sekretów, pomówień, a jednocześnie mafii, niebezpieczeństwa, miłości. Ta książka co chwilę mnie zaskakiwała i tak naprawdę nic nie okazało się takie, jak by się wydawało.

Bohaterowie pozostali dobrze wykreowani, ciekawi, a jednocześnie zupełnie inni niż się wydawało (męskie postacie).
Kylie pomału się zmienia, poważnieje, zaczyna działać mniej impulsywnie. Chociaż życie jej nie rozpieszcza, stara się jakoś dać radę, jakoś przetrwać. To bohaterka, której bardzo mocno kibicowałam, aby w końcu w jej życiu zaświeciło słońce, a na twarzy zagościł uśmiech.
Jeśli chodzi o Cristiano i Marco nie zdradzę wam zbyt wiele, ponieważ musiałabym zdradzić zbyt wiele z historii. Powiem tylko tyle, że oboje okazali się, zupełnie inni niż myślałam, a swoim zachowaniem niejednokrotnie mnie mocno zaskoczyli.

„Bracia di Caro Tom 2” to rewelacyjny romans mafijny, który bardzo mocno polecam.


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Wydawnictwo MUZA SA oraz Grzeszne książki


Bracia di Caro Tom 2

2 komentarze: