wtorek, 15 marca 2022

Wydawnictwa Wilga Książka pt.: „Krok po kroku. Mój przyjaciel zwierzak” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Krok po kroku. Mój przyjaciel zwierzak”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.







W książeczce znajdziemy krótkie rymowanki o zwierzątkach, które mogą z nami zamieszkać w domu. Każda strona to inne zwierzątko, inna rymowanka. Są ciekawe, wpadające w ucho, a to sprawia, że z chęcią słuchane przez malucha.


Książeczka jest nie duża, kartonowa o dość grubych stronach z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że jest bezpieczna dla dziecka.


Ilustracje są dość ciekawe, kolorowe. Znajdziemy na nich dwójkę dzieci oraz różne zwierzątka. Przyciągają wzrok i zachęcają dziecko do sięgania po książeczkę.


Krok po kroku. Mój przyjaciel zwierzak” to książeczka, która jest ciekawa oraz ładnie wydana. Polecam.



Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz FB 



1 komentarz: