poniedziałek, 14 lutego 2022

Wydawnictwo Wilga Książki z serii pt.: „Miś Pracuś” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii „Miś Pracuś”, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.














Do recenzji otrzymałam 2 książeczki:

  1. Miś Pracuś. Pod wodą

  2. Miś Pracuś. Park dinozaurów

Miś Pracuś. Park dinozaurów” to książeczka, w której Miś Pracuś zabiera nas do niezwykłego miejsca, jakim jest Park dinozaurów. Natomiast w drugiej książeczce wyruszymy w podwodną podróż specjalną łodzią i będziemy odkrywać jej mieszkańców.

Tekstu w książeczkach jest niedużo, czyli są doskonale dostosowane do najmłodszych czytelników.

Wizualnie są bardzo ładne. Ilustracje śliczne, w żywych kolorach. To wszystko przyciąga wzrok i zachęca dziecko do sięgania po książeczki.

Dużym plusem książeczek są ruchome elementy, które nie tylko ją uatrakcyjnia, ale również sprawiają, że dziecko rozwija się na różnych płaszczyznach. Każda strona ukrywa jakiś element, czasem coś się przesuwa, czasem wysuwa ukryta część.

Obie są nieduże, kartonowe, a ich strony są grube i solidne. Sprawia to, że posłużą długi czas. Strony w książkach posiadają zaokrąglone rogi, czyli są bezpieczne dla dziecka.

Obie książeczki według mnie będą doskonałym pomysłem na prezent dla malca. Z przyjemnością polecam.

Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



Miś Pracuś. Pod wodą


Miś Pracuś. Park dinozaurów




2 komentarze: