niedziela, 13 lutego 2022

Wydawnictwo Pryzmat Książka pt.: „Bajeczki z morałem - Żółwik Tomek” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bajeczki z morałem - Żółwik Tomek”, który otrzymałam od Wydawnictwa Pryzmat.





Krótka, ciekawa historyjka o pewnym żółwiku, który miał dość swojego domku i postanowił poszukać innego.

Tekst rymowany, wpadający w ucho, dość ciekawy. To wszystko sprawia, że maluszki z przyjemnością będą go słuchały.

Książeczka jest solidna, kartonowa, a jej rogi są zaokrąglone. Jest bezpieczna dla najmłodszych.

Jej format jest nieduży, bez problemu można zabrać ją poza dom.

W książeczce znajdziemy ładne, kolorowe ilustracje. Przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nią.

Moim zdaniem książeczka pt.: „Bajeczki z morałem-Żółwik Tomek” to książka, którą warto podarować dziecku. Z przyjemnością polecam.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Pryzmat  oraz na FB


Bajeczki z morałem - Żółwik Tomek

2 komentarze: