środa, 9 lutego 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Kochaj mnie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kochaj mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Kochaj mnie” to drugi tom cyklu Nieuchwytni

Tom pierwszy to książka pt.: „Złap mnie”.


Valeria miała niebawem przeprowadzić się z rodzicami do Warszawy, jednak ona marzyła o czymś innym. Pragnęła wyrwać się spod nadopiekuńczych skrzydeł najbliższych i zacząć studia w Nowym Jorku i chociaż wielokrotnie próbowała do tego przekonać ojca, nic z tego nie wyszło. Jednak i do Warszawy nie wyjechała z nimi, wystarczyło wyjście na balkon w niewłaściwym czasie, aby zaczął się jej koszmar. Została zauważona przez Timofeya, szefa rosyjskiej mafii, mężczyzny, który zawsze bierze, co chce, a teraz zapragnął właśnie jej. Valeria zostaje zabrana siłą z rodzinnego domu, stała się zapłatą za długi ojca. Staje się jego własnością, a kiedyś ma zostać żoną. Jednak ona nie zamierza czekać bezczynnie, nie zamierza być grzeczna i posłuszna, a przynajmniej na początku. Próba ucieczki zakończona bezwzględnością Timofeya i zabiciu na jej oczach ludzi, którzy mieli jej pilnować, sprawiło, że zmieniła swoje podejście. Czy Timofey zrobi z niej kobietę, jakiej potrzebuje? Czy Valeria pogodzi się ze swoim losem? Jak potoczy się znajomość między nimi?

Zacznę od tego, że tom pierwszy z tej serii mnie zachwycił i uzyskał najwyższą z możliwych ocenę. Co myślę o drugim? Troszkę mniej mi się podobał, jednak tylko odrobinę i uważam go za książkę na bardzo wysokim poziomie. Mamy tu historię o uprowadzonej dziewczynie, która była ciekawa i wciągająca. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Valeria początkowo wystraszona, płochliwa, a jednocześnie zbuntowana, z każdą kolejną stroną troszkę się zmienia. Z dość niezdecydowanej, czasem dziecinnie się zachowującej się dziewczyny staje się... to musicie sami odkryć. W każdym razie mnie ta zmiana zdecydowanie się podobała.
Timofeya jest mężczyzną bezwzględnym, bezkompromisowym, stojącym na szczycie. Zawsze dostaje to, czego chce, ufa tylko jednemu człowiekowi. To bohater, którego się nienawidzi, którego lepiej nie spotkać w ciemnej ulicy, a jednocześnie, który doskonale pasuje do historii.

„Kochaj mnie” to książka, którą przeczytałam z przyjemnością i polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Kochaj mnie

2 komentarze: