wtorek, 8 lutego 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Takie sowie lato. Tom 3” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Takie sowie lato. Tom 3”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






Pan Sowa mieszka w okolicy stawu, co ma niestety swoje minusy. Jest stworzeniem nocnym, a więc za dnia sypia. Tylko jak tu spać, kiedy pod oknami dokazują dzieci? Nie da się, co sprawia, że jest często budzony i się złości. Czy znajdzie się sposób, aby wszyscy mogli być szczęśliwi?

Historia w komiksie jest prosta, a przy tym ciekawa i wartościowa. Dziecko m.in. pozna zwyczaje zwierząt.

Wizualnie komiks jest rewelacyjny. Ilustracje, jakie w nim znalazłam, są śliczne, przyciągają do komiksu i sprawiają, że chce się po niego sięgać cały czas.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

To już trzeci tom z serii i według mnie wszystkie są warte dołączenie do domowej biblioteczki. My z przyjemnością polecamy.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB

Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Takie sowie lato. Tom 3

2 komentarze: