poniedziałek, 28 lutego 2022

Wydawnictwo Magnolia Książka pt.: "Dom pachnący tobą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dom pachnący tobą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Magnolia.





Anna i Paweł spędzili z sobą upojne chwile. To był tylko jeden raz, kiedy ona nie była sobą, kiedy tak próbowała zatuszować ból i stratę. To było w dniu, kiedy dowiedziała się o śmierci ukochanego męża, a Paweł, który jest prokuratorem, ją o tym poinformował.
Minęło dużo czasu, a Anna jest matką dwuletniej dziewczynki. Tylko ona wie kto, tak naprawdę jest jej ojcem i nie zamierza zdradzać, że to nie jest jej zmarły mąż. Jednak pewne zdarzenia sprawiają, że spotyka Pawła ponownie, a ten widząc małą Róże, dość szybko odkrywa, że to jego dziecko. Mężczyzna wychował się w domu dziecka, co mocno wpłynęło na jego dorosłe życie, został oddany, był samotny i niekochany. Kiedy dowiaduje się o Róży, zamierza być obecny w jej życiu i nieważne czy to będzie się podobało jej matce, czy nie. Jednak nic nie jest takie proste, jakby się mogło wydawać, wraca przeszłość, tajemnice wychodzą na światło, dzienne wiele zmieniając. Co się stanie? Czy Paweł będzie dobrym ojcem? Co połączy go z Anna?

Ta książka była rewelacyjne, wywołała we mnie tyle emocji, że jeszcze długo po przeczytaniu ostatniej strony mnie nie opuściły. To historia kobiety, która bardzo kochała męża, a przygodę z Pawłem uważa za błąd i liczyła, że nigdy nie pozna jej tajemnicy. To historia mężczyzny, który został odrzucony, a dom dziecka był dla niego piekłem. To opowieść o miłości (i to nie tylko tej damsko-męskiej), przeszłości, która jest zupełnie inna, niż by się wydawało, o które błędach ciężko naprawić, o decyzjach, od których bardzo dużo zależy.

Bohaterowie świetnie wykreowani.
Anna z jednej strony jest sympatyczna, uczynna, dobra, pomocna, z drugiej potrafi pokazać pazurki, walczyć o to, na czym jej zależy. Osobiście bardzo ją polubiłam.
Paweł wychował się w domu dziecka, jednak udało mu się wyjść na ludzi. Został prokuratorem, osobą ważną i cenioną. To mężczyzna arogancki, pewny siebie, seksowny, nieznoszący sprzeciwu. To bohater, którego należy poznać, aby zrozumieć, aby poznać jego prawdziwą twarz, którą ukrywa przed wszystkimi, aby nie zostać ponownie odrzucony.

„Dom pachnący tobą” to niebanalna historia dwójki ludzi, która mnie się podobała. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Magnolia oraz na FB


Dom pachnący tobą

1 komentarz: