piątek, 18 lutego 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Świat według Clarksona. Czy da się to przyspieszyć?” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Świat według Clarksona. Czy da się to przyspieszyć?”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Clarkson – człowiek o niebanalnym poczuciu humoru oraz podejściem do rzeczywistości, którego niejeden mu zazdrości. To już ósmy tom, w którym pokazuje nam, jak próbuje naprawiać świat. Czy mu się udaje? To musicie sami odkryć. Będzie zabawnie, a przy tym ciekawie.

Książkę czyta się dość szybko. Mnie się podobała. Dość dobrze się z nią bawiłam, chociaż nie zawsze się zgadzałam z tym, co pisał autor.

„Świat według Clarksona. Czy da się to przyspieszyć?” to ciekawa pozycja napisana przez niebanalnego człowieka. Według mnie warto poznać ją bliżej i polecam.

Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Świat według Clarksona. Czy da się to przyspieszyć?

2 komentarze: