czwartek, 20 stycznia 2022

Wydawnictwo RM Kotokalendarz kota Jaśniepana 2022 – książkowy - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję Kotokalendarza kota Jaśniepana 2022 – książkowy, którym otrzymałam od Wydawnictwa RM.







Osobiście nie wyobrażam sobie codzienności bez kalendarza książkowego. Dla mnie jest niezbędny, na dodatek muszę ich mieć kilka (osobny do stron, które prowadzę, osobny do zapisków z życia codziennego np. ważnych wyjść). W zależności, do czego ma mi służyć, potrzebuje w nim znaleźć coś innego. Kotokalendarz kota Jaśniepana 2022 – książkowy będzie mi służył do zapisywania wszelkich terminów zapowiedzi, recenzji, kiedy dana książka powinna przyjść itp.

Okładka w kalendarzu jest grubsza, co daje mi gwarancję, że przetrwa cały rok. Na niej oczywiście Kot Jaśniepan w dość zabawnej pozie (chociaż jego mina wcale nie świadczy, że i jemu wesoło).

Na początku znajdziemy miejsce na dane kontaktowe, dalej jest kalendarz roczny na rok 2021, 2022, 2023. Kolejne strony to kalendarz miesięczny z nie dużym miejscem na zapiski każdego dnia. Dalej mamy kalendarz dzienny z naprawdę sporą ilością miejsca do pisania.

Wizualnie kalendarz jest bardzo ładny. Utrzymany w turkusowo – czarnym kolorze. Bardzo podobają mi się rysunki, mini komiksy z Kotem Jaśniepanem w roli głównej.

Kotokalendarza kota Jaśniepana 2022 – książkowy zdecydowanie spełnił moje oczekiwania i będzie przydatny cały rok. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo RM  oraz na FB


Kotokalendarza kota Jaśniepana 2022 – książkowy

2 komentarze: