środa, 19 stycznia 2022

Wydawnictwo Arkady Książka pt.: „Fotografowanie polskiej przyrody” - Recenzja

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Fotografowanie polskiej przyrody”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.








Profesjonalnym fotografem nigdy się nie nazwę, ale dzięki prowadzeniu bloga coraz bardziej się nią interesuje. Z chęcią sięgam po pozycje, które pozwalają mi się choć trochę podszkolić, sprawić, że moje zdjęcia będą lepsze, ciekawsze. Tym razem mamy pozycje, która przybliża nam fotografowanie polskiej przyrody.

Na samym początku znajdziemy krótkie omówienie sprzętu fotograficznego. Na dalszych stronach mamy podział na miesiące, a w każdym pomysły oraz przykłady miejsc, w których wtedy warto robić zdjęcia. Autor pokazuje przykładowe zdjęcia, omawia czas, miejsce, sposób przygotowania się do fotografowania, a następnie udziela rad i wskazówek jak sfotografować dany obiekt. Wszystko napisane jest dokładnie, jasno i zrozumiale, a przy tym naprawdę ciekawie.

Wizualnie książka bardzo mi się podoba, szczególnie niektóre zdjęcia, które po prostu zachwycają.

Moim zdaniem książka pt.: „Fotografowanie polskiej przyrody” to pięknie wydana, ciekawa i wartościowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą fotografować przyrodę. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Arkady oraz na FB


Fotografowanie polskiej przyrody

2 komentarze: