sobota, 22 stycznia 2022

Wydawnictwo Albus Książka pt.: „Drugi mąż czwartej żony” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Drugi mąż czwartej żony”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Albus.








Małżeństwa są bardzo różne, to co dla nas jest normalne, bywa nie do przyjęcia w innych kulturach. Większość zna kilka typów, takich dość popularnych (np. chrześcijańskie, muzułmańskie). Jednak jest wiele, dużo mniej znanych, o których osobiście nie miałam pojęcia. W książce mamy możliwość poznania różnych typów.

Wszelkie informacje były dość ciekawie opisane. Nie mogę stwierdzić, że książka wyczerpuje temat, jednak jest w niej dość sporo.

Według mnie plusem książki są ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Według mnie książka pt.: „Drugi mąż czwartej żony” spodoba się każdemu, kto pragnie dowiedzieć się trochę o małżeństwach w różnych kulturach. Osobiście polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Albus oraz na FB


Drugi mąż czwartej żony

2 komentarze: