wtorek, 18 stycznia 2022

Wydawnictwa RM Kotokalendarz kota Jaśniepana - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję Kotokalendarza kota Jaśniepana 2022 – biurowy, którym otrzymałam od Wydawnictwa RM.











Na samym początku znajdziemy jednostronicowy kalendarz na rok 2021, 2022, 2023. Kolejne strony to jeden tydzień na każdej stronie.

Kalendarz jest dość przejrzysty. Mamy w nim sporą linijkę do zapisania. Jest ona na tyle gruba, że śmiało można, ją podzielić na dwie, a nawet trzy części, jeśli drobno piszemy.

Zdecydowanie podoba mi się układ na stronach. Oprócz tygodniowego kalendarza, na samym dole strony, mamy również trzy miesiące (ostatni, obecny i następny). Na każdej znajdziemy również kota Jaśniepana oraz komiks z jego działem.

Kalendarz posiada twardą i solidną okładkę. Bez problemu można go stabilnie postawić i nie trzeba uważać, aby się nie przewrócił.

Kotokalendarz kota Jaśniepana 2022 – biurowy zdecydowanie spełnił moje oczekiwania i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB 

Kotokalendarz kota Jaśniepana 2022 - biurowy

2 komentarze: