niedziela, 10 października 2021

Wydawnictwo Zaczytani Książka pt.: "Dziedzictwo zbrodni” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dziedzictwo zbrodni”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zaczytani.



Dzieciństwo Dominika skończyło się w dniu, kiedy pierwszy raz ojciec zabrał go z sobą do „pracy”. Wtedy dowiedział się, czym się zajmuje, wtedy pierwszy raz zabił. Minęły lata, a on jest dorosłym mężczyzną, pracuje razem z ojcem, jak on jest płatnym mordercą. Co prawda ma również legalny interes, jednak on nie przynosi odpowiednich dochodów.
Kolejnym ich zadaniem jest zlikwidowanie czteroosobowej rodziny. Niestety nic nie idzie jak, było w planach. Ojciec popełnia błąd, jedna osoba im ucieka. Postanawiają, zatuszować błąd znajdując inną, podobną do niej, a następnie doprowadzają do wybuchu, aby nikt nie był, w stanie odkryć kto tak naprawdę zginął.
Marysia ma dwadzieścia lat i jest studentką. Prowadzi dość beztroskie życie, a przynajmniej do dnia, w którym wszystko się zmienia. Udaje jej się uciec, jednak wie, że to nie koniec, że teraz jest na celowniku. Musi przemyśleć co zrobić, musi odkryć, kto zlecił zabójstwo. Czy jej się uda? Czy Dominik i jego ojciec ją odnajdą? Czy zleceniodawca dowie się o ich błędzie?

Historia ciekawa i wciągająca, a przy tym pełna „trupów”, pościgów, tajemnic, niebezpieczeństw i uczucia, które nie miało prawa się zrodzić. Akcja szybka, pełna zwrotów, a zakończenie mocno zaskakujące. Od książki ciężko było mi się oderwać, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie dość dobrze wykreowani. Podczas historii bardzo się zmieniają i mnie te zmiany zdecydowanie się spodobały. Niestety nie mogę wam o nich zbyt wiele powiedzieć, ponieważ wtedy zdradziłabym zbyt wiele z historii. Powiem tylko tyle, że mocno mnie zaskoczyli i to oboje.

„Dziedzictwo zbrodni” to książka, która mnie osobiście się podobała, którą z przyjemnością polecam.


Moja ocena -9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Zaczytani oraz na FB


Dziedzictwo zbrodni


4 komentarze: