poniedziałek, 13 września 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: „Człowiek” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Człowiek”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Autorem książki jest Tomasz Rożek, jakiś czas temu miałam przyjemność recenzowania książki pt.: „Kosmos” tego autora i byliśmy nią zachwyceni. Dlatego z niecierpliwością czekałam, aż dotrze jego najnowsza książka. Jak wrażenia? Bardzo pozytywne, jesteśmy tak samo zachwyceni, jak poprzednio, jednak zacznijmy od początku.

W książce poznamy człowieka w wielu odsłonach. Dowiemy się o takich, którzy żyli dawno temu, a także żyjących w czasach obecnych. Poznamy tajemnice, sekrety, odpowiedzi na wiele pytań, a wszystko w ciekawy i przystępny dla dziecka sposób. To nie są tylko same informacje, to są również eksperymenty, doświadczenia, przykłady i wiele więcej.

W książce znajdziemy podział na rozdziały, co według mnie jest sporym plusem. Dzięki nim łatwiej się w książce odnaleźć.

Ilustracje i obrazki są ciekawa, przyciągają wzrok i zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

„Człowiek” to książka, która pozwala dzieciom odkryć człowieka i dowiedzieć się o nim bardzo dużo. To wartościowa pozycja, którą z wielką przyjemnością polecam dla dzieci w wieku szkolnym.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Człowiek

4 komentarze: