niedziela, 26 września 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książce pt.: „Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Harper Kids.






Adrianek jest małym bocianem, jednym z kilku niedawno wyklutych. Na razie jest uzależniony od rodziców, sam nie jest jeszcze gotowy, aby wyfrunąć z gniazda. Niestety pewnego dnia ma ogromnego pecha i podczas nieobecności rodziców wypada z gniazda. Na szczęście mała dziewczynka o imieniu Ewa to zauważa i postanawia mu pomóc. Czy się uda? Jak potoczą się dalsze losy małego bociana?

To kolejny tom z serii „Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać”, który trafił w nasze ręce. Tym razem poznajemy bociana i wraz z małą dziewczynką towarzyszymy mu, kiedy dorasta. Dziecko dowie się wiele o życiu i zwyczajach tych ptaków, a wszystko podczas czytania pięknej, wciągające i ciekawej historii.

Ilustracje w książce są śliczne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Na samym końcu jest plansza edukacyjna. Dowiemy się z niej wiele ciekawostek o bocianach.

Sporym plusem jest fakt, że w książce znajdziemy słowniczek trudnych pojęć. Takie rozwiązanie sprawia, że dziecku łatwiej wszystko zrozumieć.

Okładka twarda, solidna, dzięki niej książka posłuży długi czas.

„Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać” to według mnie wartościowa pozycja, która bawi i uczy. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB

KsiążkoSfera HarperKids


Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądregodziecka. Pomóż mi przetrwać




4 komentarze:

  1. Kolorowe ilustracje przyciągają uwagę dziecko chętnie czyta czekając gdxie jest ilustracjs

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna,ciekawa,wartościowa książka dla naszych urwisków :) Wpisuję ją do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna mądra książka spodoba się dzieciom

    OdpowiedzUsuń