wtorek, 28 września 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Lovelnk you” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Lovelnk you”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.



Isaac nie miał pięknego dzieciństwa i kochających rodziców. Spędził go w domu dziecka oraz rodzinach zastępczych i nie wspomina tego z radością na twarzy. Jednak miał marzenia i robił wiele, aby się spełniły. On i jego dwóch przyjaciół, z którymi zna się od bardzo dawna, założyli studio tatuaży, a program telewizyjny, w którym zaczęli, brać udział sprawił, że przestali się liczyć z każdą złotówką. Dla nich to ogromna szansa i zamierzają ją wykorzystać. Co prawda Isaac nie do końca zgadza się z wizją producenta, który za wszelką cenę chce, zrobić z niego „tego złego”, przez co niejednokrotnie dochodzi między nimi do spięć. Jednak poza niezgadzaniem się na jego propozycje, nie robi z tym nic.
Pewnego dnia do studia przychodzi młoda kobieta. Nina chce zrobić tatuaż, jednak ostatecznie się nie decyduje. Jednak na jednym spotkaniu się nie kończy. Ponownie widzą się w klubie, a między nimi zaczyna się dziać coś więcej. Isaac nie spodziewał się, że ta znajomość tak się rozwinie, jednak im dłużej się znają, tym więcej zaczynają dla siebie znaczyć. Jednak nic nie jest, łatwe tak jakby się chciało. Nina skrywa pewną tajemnicę, która może wiele zmienić. Jaką? Czy Isaac będzie, umieć się dla niej zmienić? Czy to, co ich połączy, będzie na tyle silne, aby pokonać przeciwności?

Historia w książce mnie zdecydowanie się podobała. Już prolog był tak ciekawy, że nie mogłam się oderwać od książki, chciałam jak najszybciej dotrzeć do tego momentu i dowiedzieć się, o co chodziło. Pod koniec książki byłam mocno zaskoczona, nie spodziewałam się, że Nina taką tajemnicę skrywa. Książkę czytało się bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. To historia o marzeniach, miłości, zmianach, tajemnicach, przyjaźni.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani i to zarówno ci pierwszoplanowi, jak i ci pozostali.
Isaac to mężczyzna, który z jednej strony przystojny, lubiący niezobowiązujący seks i dobrą zabawę, z drugiej jest przyjacielem, na którego zawsze można liczyć. To bohater, który bardzo się zmienia po poznaniu Niny i mnie osobiście ta zmiana zdecydowanie się podała. Z lekko ducha, dla którego kobiety potrzebne są i to bardzo, ale tylko na szybki numerek stał się czuły i opiekuńczy.
Nina jest młodą kobietą, którą po prostu nie dało się nie lubić. Pozytywna, uśmiechnięta, dbająca o innych, pomagająca wszystkim i nieoczekująca nic w zamian. Co prawda skrywa straszną tajemnicę, jednak ona nie zmieniła mojego zdania o niej.

„Lovelnk you” to książka, która bardzo mi się podobała. Była ciekawa, wciągająca, a pod koniec mocno zaskakująca. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9 \10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza na której znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki


Lovelnk you


4 komentarze:

  1. Jestem bardzo zaintrygowana książką,Historia wciągająca,ciekawie wykreowani bohaterowie.Już wpisuję na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po tej dobrej opini panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń