poniedziałek, 27 września 2021

Joseph -Modna Plus Size Oczyszczający tonik do twarzy Clearskin Avon

 

Zapraszam na opinię o głęboko oczyszczający tonik do twarzy Clearskin Avon, który otrzymałam od strony Joseph -Modna Plus Size.



Toników używam głównie do oczyszczenia skóry twarzy i szyi. Osobiście wolę coś „mocniejszego”, produkt, który zapewnia mi uczucie czystości, odświeżenia i według mnie taki właśnie jest tonik do twarzy Clearskin Avon. Przy mojej cerze tłustej zdaje egzamin na pięć. Przy regularny używaniu zauważyłam zmniejszenie wydzielania sebum oraz zmniejszenie widoczności wągrów (jednak nie liczcie na cuda, one nie znikają od używania, tylko toniku).

Opakowanie jest nieduże, a przy tym wygodne w użyciu, z zamknięciem typu „klik”. Dobrze zdaje egzamin podczas wyjazdów, nie zajmuje dużo miejsca i nigdy nie zdarzyło mi się, aby produkt się wylał.

W moim przypadku nie zauważyłam żadnych podrażnień po użyciu. Skóra mnie nie szczypała ani nie piekła, a także nie pozostała na niej żadna warstwa.

Głęboko oczyszczający tonik do twarzy Clearskin Avon to produkt, który dobrze zdaje egzamin przy skórze tłustej, trądzikowej i do takiej polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph -Modna Plus Size  gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.



4 komentarze: