czwartek, 26 sierpnia 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: „Witaj, przedszkole” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Witaj, przedszkole”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.






Krzyś ma trzy latka i niebawem zacznie swoją przygodę z przedszkolem. Chłopiec ma wiele pytań, nie do końca radzi sobie z tym, co go niedługo czeka. Ze swoimi lękami dzieli się z rodzicami, którzy starają się mu pomóc i oswoić go z przedszkolem. Czy im się uda?

Pierwszy dzień w przedszkolu dawno za nami, jednak takich chwil się nie zapomina. Córka bez problemu poradziła sobie z nową sytuacją, żegnała mnie z uśmiechem na twarzy, uciekając szybko do wspólnej zabawy z dziećmi. Z Ksawerym nie było już tak łatwo, płacz, histerie, były na porządku dziennym, jednak nadszedł czas, że polubił, a nawet pokochał przedszkole i kiedy był chory nie mógł się doczekać powrotu do niego. Dzieci są różne i różnie reagują, jednak dla każdego jest to spore przeżycie, mały krok ku dorosłości. Warto dzieciom podsuwać książki, które są ciekawe, a przy tym pokazują jak fajnie może być w przedszkolu i taką pozycją właśnie jest książka pt.: „Witaj, przedszkole”. Wraz z Krzysiem dziecko rozwieje wiele wątpliwości i zobaczy jak fanie może być w przedszkolu.

Książkę czyta się szybko, teks jest nie tylko ciekawy, ale zdecydowanie napisany pod dziecko. Nie ma wielu trudnych wyrazów co zachęca malca do słuchania.

Ilustracje są duże, ładne, kolorowe, adekwatne do treści. Przyciągają wzrok i zachęcają do słuchania historii.

„Witaj, przedszkole” to książka, która pozwala „oswoić” przedszkole. Według mnie jest warta dołączenia do domowej biblioteczki i polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Witaj, przedszkole

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak mój syn zaakceptuje przedszkole po tej przerwie książeczka warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwala oswoić przedszkole....super😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka dla urwisków zaczynających przygodę z przedszkolem :) U mnie zerówka,więc w temacie przedszkolnym jeszcze jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna książka dla przedszkolaków

    OdpowiedzUsuń