czwartek, 26 sierpnia 2021

Wydawnictwo Lipstick Books Książka pt.: "Boski kurort”- Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książkę „Boski kurort”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lipstick Books.



Kaja i Liliana są przyjaciółkami, wspólniczkami i kochankami. Dla Kaji Lilka znaczy wiele, chciałaby, aby była tylko z nią, aby ją pokochała, jednak ta druga lubi również mężczyzn i wcale się z tym nie kryje, a wręcz przeciwnie, nieraz zapraszam przyjaciółkę na wspólne igraszki. To Liliana wymyśliła wyjazd do pewnego kurortu, jednak nie jadą wspólnie. Pierwsza wyjeżdża Kaja, a ona ma po pewnym czasie dołączyć.
Wyjazd od samego początku nie idzie zgodnie z planem. Kiedy Kaja dociera na miejsce, okazuje się, że jest błąd w rezerwacji, a ona nie ma gdzie spać. Na szczęście właściciele stają na wysokości zadania, a kobieta zostaje ulokowana w pięknym apartamencie. Ten wyjazd miał być chwilą oddechu, odpoczynkiem od problemów od codzienności i tym się stał, jednak nie tylko. Kobieta poznaje pewnego Włocha i zaczyna ich łączyć coś więcej niż tylko rozmowy. Czy da mu szansę? Jak zareaguje na tą znajomość Liliana? Co jeszcze stanie się podczas urlopu w pięknym kurorcie?

Zacznę od tego, że książka jest nie dla wszystkich. Jest dużo erotycznych scen i to zarówno w wydaniu damsko - damskim, jak i damsko – męskim. Mnie osobiście książka się podobała i dość dobrze się z nią bawiłam. Przez większą część to leniwy, wakacyjny romans, jednak pod koniec sytuacja się zmienia, akcja zaczyna być bardzo dynamiczna, zaskakująca, a zakończenie sprawiło, że czułam nie dosyt i mocno liczę na kontynuację.

Jeśli chodzi o głównych bohaterów to według mnie, jest ich trzech – Kaja, Lilka oraz pewien mężczyzna, o którym wam więcej nie powiem, ponieważ zdradziłabym zbyt wiele z książki.
Kaja ma za sobą pewne zdarzenia, które mocno wpłynęły na jej zachowanie (jakie musicie sami odkryć). To kobieta, która nie wierzy w siebie, jest skryta, zamknięta, daje sobą rządzić. Wakacyjny wyjazd ją zmienia i mnie osobiście ta zmiana się podobała. To bohaterka, którą polubiłam, chociaż nie zawsze się zgadzałam z jej decyzjami.
Lilka jest kobietą wyzwoloną, przebojową, odważną, a jednocześnie lubiącą rządzić. Według mnie manipulowała Kają i mnie ani trochę się to nie podobało. To bohaterka, która na pewno nie zostałaby moją przyjaciółką, niestety nie potrafiłam jej polubić.

„Boski kurort” to książka w wakacyjnym klimacie, która mnie się podobała. Ze swojej strony polecam, na leniwe dni i wieczory.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Lipstick Books oraz na FB


Boski kurort

5 komentarzy: