wtorek, 10 sierpnia 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Krok po Kroku. Hania i Staś poznają świat. To moje" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Krok po Kroku. Hania i Staś poznają świat. To moje.”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.







Hania i Staś są rodzeństwem, które codziennie odkrywają świat, ucząc się czegoś nowego. W poznawaniu towarzyszą im rodzice.
W książce pt.: „Krok po Kroku. Hania i Staś poznają świat. To moje.” rodzeństwo dowiaduje się wiele o dzieleniu. Czy warto się dzielić z innymi? Czy należy to robić? Czy są momenty, kiedy można odmówić dzielenia się z innymi? - To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi dziecko pozna podczas czytania książki.

Strony w książeczce są sztywne, kartonowe, dość grube. Takie rozwiązanie sprawia, że nie zniszczą się szybko, a także są bezpieczne dla małych czytelników.

Tekst jest ciekawy, napisany pod dziecko. Zachęca to do jego słuchania.

Ilustracje w książce są śliczne, duże, adekwatne do treści. Zdecydowanie przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Moim zdaniem książeczka pt.: „Krok po Kroku. Hania i Staś poznają świat. To moje.” to ciekawa propozycja dla młodszych dzieci. Wraz z Hanią i Stasiem będą się doskonale bawić, a przy tym dowiedzą się wielu wartościowych rzeczy o dzieleniu. Polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB

3 komentarze:

  1. Fantastyczna wartościowa książeczka dla naszych urwisków :) Na takie pozycje stawiam w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna książka dla małych dzieci

    OdpowiedzUsuń