niedziela, 15 sierpnia 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Zakochana w przyjacielu" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zakochana w przyjacielu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.



Kamila nie pamięta przeszłości, nie pamięta swojego życia. Nie ma pojęcia, co robiła, z kim się spotykała, czy kogoś kochała, z kimś była związana. Dziewczyna przeszła poważny wypadek, straciła pamięć, a jej rodzice mówią jej bardzo mało. Lekarz kazał czekać, aby pamięć zaczęła wracać, jednak dla młodej kobiety jest to bardzo denerwujące.
Po powrocie do rodzinnego domu wcale nie jest łatwiej. Pamięć nie chce wracać, a rodzice uparcie milczą. Jedyna nadzieja z młodym mężczyźnie, który podobno jest jej przyjacielem z dzieciństwa. Kamila i Tymona niepamiętna, jednak jej serce dość szybko sobie o nim przypomina. Kobieta zaczyna, czuć dużo więcej niż powinna do przyjaciela, a i on nie jest obojętny. Jednak tajemnice, zapomniana przeszłość sprawiają, że nic nie jest takie łatwe. Czy Kamila odzyska pamięć? Czy połączy ją z Tymonem? Jakie tajemnice skrywa mężczyzna? Jak wyglądało życie Kamili przed wypadkiem?

Pomysł na fabułę bardzo mi się spodobał. Historia Kamili była ciekawa, wciągająca, z dość szybką akcją, momentami zabawna, momentami wzruszająca, momentami zaskakująca. To historia o młodej kobiecie, która nie potrafi sobie przypomnieć własnego życia, która pragnie go odzyskać, chociaż wie, że odzyskana pamięć może wiele zmienić.

Bohaterów bardzo polubiłam,
Kamila budzi się w szpitalu, nie wiedząc co się, dzieje. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić, co czuje osoba, która traci swoją przeszłość, swoje życie. Kobieta czuje się zagubiona, nie wie komu, może ufać, a każda kolejna tajemnica, którą odkrywa, wcale tego nie ułatwia. To bohaterka, którą nie tylko polubiłam, ale również mocno jej kibicowałam, aby odzyskała swoje życie.
Tymon jest jednym z nielicznych męskich bohaterów, którego polubiłam praktycznie od pierwszych stron. Jest mężczyzna czułym, opiekuńczym, troskliwym, myślącym o innych.

„Zakochana w przyjacielu” to książka, która bardzo mi się podobała. Z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Zakochana w przyjacielu

3 komentarze:

  1. Ciekawa książka chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny intrygujący romans obyczajowy :) Wpisuję na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po tej dobrej recenzji panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń