niedziela, 15 sierpnia 2021

Mydliszka Pracownia Mydła Pomadka Melisa - Opinia


Zapraszam na opinię o pomadce Melisa, jaką otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.





Melisa ma bardzo wiele działań. Nie będę Wam tu kopiować, zapraszam na stronę Mydliszka, tam znajdziecie dużo na ten temat (link na końcu wpisu). Jednak osobiście nigdy nie słyszałam o tym, że odstrasza owady i na tym działaniu się skupiłam. Jestem w szoku, bo to naprawdę działa i to do tego stopnia, że będąc, na działce potrafię sobie delikatnie nabrać pomadkę na palce i troszkę posmarować skórę na nogach i rękach (takie maźnięcia). Wszelkie muszki i komary trzymają się ode mnie z daleka, a ja jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Dodatkowo dobrze nawilża i pielęgnuje usta (tak wiem, że to pomadka i to powinnam uważać za podstawę, ale dla mnie to tylko dodatek do genialnego działania odstraszającego owady).

Robiona ręcznie, z wysokiej jakości, naturalnych składników. W jej składzie nie znajdziemy żadnej zbędnej chemii, a to sprawia, że jest bezpieczna dla skóry, nie powoduje podrażnień czy też innych reakcji alergicznych.

Kolejny plus, według mnie dość znaczący to fakt, że po użyciu pomadki nie ma uczucia lepkości na ustach.

Zapach pomadki zdecydowanie przypadł mi do gustu. Moim zdaniem pachnie jakby cytrynowo.

Według mnie pomadka jest doskonała w szczególności na odstraszanie owadów, a ja bardzo nie lubię być pogryziona. Do tego ma wspaniały zapach i naturalny skład. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB


Pomadka Melisa

4 komentarze: