piątek, 13 sierpnia 2021

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Kreatywność. Krótki i optymistyczny poradnik"

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kreatywność. Krótki i optymistyczny poradnik”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Autor książki przekonuje nas, że każdy może być kreatywny, że nie trzeba mieć do tego daru, że da się to wyćwiczyć. Czy mnie przekonał? Tak i to zdecydowanie. Na początku dowiedziałam się, co odkryła, odnośnie do kreatywności autor i jak go to zaskoczyło. Kolejne strony to rady i przykłady, które niby większość z nas zna, a jednocześnie nie zawsze je stosujemy.

Książka jest cieniutka i dla mnie to troszkę minus. To taka pozycja na jedno podejście. Napisana większym drukiem, co sprawia, że czyta się ją błyskawicznie.

„Kreatywność. Krótki i optymistyczny poradnik” to dość ciekawy poradnik, który warto przeczytać, jednak według mnie nie wyczerpuje tematu.



Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Kreatywność. Krótki i optymistyczny poradnik

3 komentarze: