środa, 18 sierpnia 2021

Kompania Mediowa Książka pt.: „Klub 5 Rano . Szczęśliwy poranek zmienia wszystko" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Klub 5 Rano . Szczęśliwy poranek zmienia wszystko ”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Kompania Mediowa.



No cóż, moja doba jest inna niż większość, a piąta rano niejednokrotnie jest godziną pójścia spać, a nie wstawania. Jednak moja mama wstaje bardzo wcześnie i dlatego jak tylko zobaczyłam książkę, pomyślałam o niej. Jest mi bardzo bliska i jeśli mogę podarować jej coś, coś choć trochę polepszy jej życie (a dokładniej sposoby na to), robię to bardzo chętnie. O bliskich trzeba dbać.

Mama tak samo, jak i ja nie uważa, że w poradniku znajdziemy „magiczne sposoby”, które praktycznie bez naszego wysiłku wszystko zmienią. O nie na to nie liczcie. Jednak można w nich znaleźć bardzo wartościowe porady.

„Klub 5 Rano. Szczęśliwy poranek zmienia wszystko” pokazuje jak pozytywny wpływ,ma na nas wczesne wstawanie, jak sprawić, aby poranek był pozytywny, pełen energii, aby był doskonałym początkiem dnia.

Książka napisana jest dość ciekawie. Wszystkie rady i ćwiczenia są zrozumiałe, dość proste, a przy tym ciekawe.

Według mamy po książkę warto sięgnąć. Nie zmieni naszego życia w magiczny sposób, ale nakieruje nas na pozytywną zmianę w naszym życiu, pokaże jak czerpać radość i energię z poranków. Polecamy.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Kompania Mediowa oraz na FB

4 komentarze:

  1. Chętnie zapoznam się z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy poradnik, żeby każdy poranek był szcześliwy to nie zawsze realne

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wcześnie wstawać,lubię poranki,ale w książce nie znalazlam nic ciekawego ani odkrywczego dla mnie. Może jest to książka dla młodych,czyli do 40-tki

    OdpowiedzUsuń