czwartek, 8 lipca 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Midnight Chronicles. Magia krwi" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Magia krwi”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Książka pt.: „Magia krwi” to drugi tom z cyklu Midnight Chronicles.

Tom pierwszy to książka pt.: „Moc amuletu”.


Cain i Warden kiedyś byli przyjaciółmi, byli nierozłączni i wierzyli, że nic nigdy ich nie rozdzieli. Ufali sobie bezgranicznie, do czasu pewnego zdarzenia. To, co się stało, zmieniło wszystko, zmieniło ich relacje. Teraz niewyobrażającą sobie, aby można było wrócić do tamtej relacji. Są rzeczy, których nie da się wybaczyć.
Jednak kiedy obecny partner Cain znika bez śladu, a Isaac (król Wampirów) wraca, muszą ponownie razem walczyć. Czy dadzą radę? Czy wspólny cel pozwoli im się ponownie zbliżyć?

Pierwszy tom mnie nie zachwycił i szczerze przyznam, że się obawiałam, jakie będą wrażenia podczas czytania drugiego. Już po przeczytaniu kilkunastu stron mogłam stwierdzić, że ten jest zdecydowanie lepszy. Historia ciekawsza, bardziej wciągająca, z szybszą akcją i ciekawymi jej zwrotami. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Zdecydowanie plusem był również fakt, że nie „czułam” podczas czytania tego, że książka napisana została przez dwie autorki.

Bohaterowie byli ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Cain jest blood hunterką, a jej zadaniem jest ochrona mieszkańców Edynburga przed wampirami i innymi mrocznymi kreaturami. Jest sumienna, swoje zadania wykonuje, dając z siebie wszystko, trzyma się zasad. To bohaterka, która czasem popełnia błędy i nie zawsze podejmuje słuszne decyzje, jednak ja ją polubiłam i to bardzo.
Warden również jest Blood Hunterem, a jednocześnie podchodzi to tego zupełnie inaczej niż Cain. Dla niego liczy się zemsta, pragnie odnaleźć zabójcę swojego ojca i go unicestwić. To bohater, który ma własne zdanie i ciężko go przekonać do jego zmiany.

Książka pt.: „Magia krwi” zabrała mnie w ciekawą przygodę do mrocznego świata. Mnie się podobała i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Magia krwi

4 komentarze:

  1. Nie mój gatunek literacki, ale fani tego gatunku na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Aniu,że ta druga książka okazała się dużo lepsza w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie pewnie chętnie ją przeczytają

    OdpowiedzUsuń