czwartek, 24 czerwca 2021

Wydawnictwo Rebel Gra Tajniacy Disney - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Tajniacy Disney, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.















Dzielimy się na dwie drużyny – niebieską i czerwoną, a następnie wybieramy w każdej wskazówkomistrza. Karty układamy w pole 5x5 lub 4x4 i możemy zaczynać zabawę.
Wskazówkomistrz losuje klucz i na jego podstawie dają swojej drużynie wskazówki tak, aby można było odgadnąć, o które karty chodzi.

Zasady banalne, jednak to nie oznacza, że taka jest gra. Czasami nie tak łatwo zarówno wymyślić wskazówkę, jak i odgadnąć, o jakie karty chodzi. Znacząca jest znajomość bajek Disney. Zdecydowanym plusem jest fakt, że w instrukcji znajdziemy kilka wariantów gry (łatwiejszy i trudniejszy, dla dwóch graczy, dla trzech graczy).

Elementy są bardzo ładne. Znajdziemy na nich piękne ilustracje z bajek Disney, mnie one zachwyciły. Jeśli chodzi o jakość elementów, jest zadowalająca, chociaż tym razem niedoskonała. Karty mogłyby być trochę grubsze, niby nic złego się z nimi nie dzieje, jednak wydaje mi się, że często używane, szczególnie przez młodsze dzieci, mogą się dość szybko zacząć „zużywać”.

Pudełko jest z tych mniejszych, co według mnie jest dość znaczącą zaletą. Nie zajmie dużo miejsca, można go zabrać poza dom, a przy tym doskonale służy do przechowywania elementów.

Tajniacy Disney to gra, która sprawi wiele radość małym i dużym fanom bajek Disney. To godziny doskonałej zabawy. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rebel oraz na FB.


Tajniacy Disney

4 komentarze:

  1. Świetna gra na pewno zachwyci nie tylko naszych milusińskich 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna gra dla naszych urwisków :) Motywy z popularnych bajek łączą pokolenia :) Wpisuję ją do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna gra dla dzieci co lubią bajki Disneya

    OdpowiedzUsuń