sobota, 5 czerwca 2021

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek „Co się tam kryje?” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Co się tam kryje?”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.





























Do recenzji otrzymałam cztery książeczki z serii:

  1. Psi Patrol kraina dinozaurów.

  2. Strażak Sam strażackie sprawy.

  3. Peppa poznaje świat.

  4. Barbie marzenia do spełnienia.



Każda książeczka to ciekawa, niezadługo historia i aż 34 okienka. Na okienkach są pytania, odnoście do bohaterów z książki oraz przeczytanego tekstu, a pod nimi kryją się odpowiedzi. Taka forma podoba się dzieciom, jest doskonałą zabawą, a także wspiera rozwój (m.in. logiczne myślenie, słuchanie ze zrozumieniem itp.).



Książki są kartonowe, z grubymi, zaokrąglonymi na rogach stronami. Na pewno posłużą długo, a także są dla dziecka bezpieczne.



Wizualnie według mnie są śliczne. Duże, kolorowe ilustracje przyciągają wzrok dzieci i zachęcają do sięgania po książeczki.



Plusem serii „Co się tam kryje?” jest fakt, że znajdziemy w niej książeczki z różnymi bohaterami. Sprawia to, że dziecko będzie mogło wybrać swojego ulubionego i razem z nim doskonale spędzić czas.



Według mnie książeczki z serii „Co się tam kryje?” będą wspaniałym pomysłem dla dzieci i polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki



5 komentarzy:

  1. Kolorowe, ładnie wydane książeczki na pewno przyciągnął uwagę naszych milusińskich 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super, kolorowe i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne😊 a jakie kolorowe😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne książeczki dla naszych urwisków :) Z ulubionymi postaciami bajek,z nimi nie ma mowy o nudzie :)

    OdpowiedzUsuń