piątek, 11 czerwca 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Czarolina. Tajemnica mojego pochodzenia. Tom 3" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Czarolina. Tajemnica mojego pochodzenia. Tom 3”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Recenzję tomu pierwszego pt.: „Czarolina. Pewnego dnia zostanę fantastykolożką. Tom 1” znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2020/10/wydawnictwo-egmont-komiks-pt-czarolina.html


Recenzję tomu drugiego pt.: „Czarolina. Dziewczynka, która kochała zwierzołaki. Tom 2” znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2020/12/wydawnictwo-egmont-komiks-pt-czarolina.html


Konkurs nadal trwa, tak samo, jak rywalizacja między uczestnikami. Pomimo tego, co się ostatnio stało, większość myśli, że już są bezpieczni. Większość, lecz nie wszyscy. Chociaż uczniowie zamienieni w posągi zostali uratowani, a przynajmniej w większości, jednak winowajcy udało się uciec. Należy go odszukać, tylko czy on aby na pewno żyje? Na dodatek Czarolina odkrywa coś na bagnach, a dokładniej widzi zwierze, którego nikt inny nie widzi. Dlaczego? Czyżby znowu groziło jej niebezpieczeństwo?

To już nasze trzecie spotkanie z Czartoliną i za każdym razem bardzo udane. Komiks jest ciekawy i wciągający, a przy tym pełny akcji, nieprzewidywalny, z magią, tajemnicami i zagadkami do rozwiązania.

W komiksie znajdziemy ciekawe, momentami wręcz mroczne ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Główna bohaterka pozostaje ciekawa, dobrze wykreowana i dająca się lubić.

„Czarolina. Tajemnica mojego pochodzenia. Tom 3” to komiks, z którym nie da się nudzić. My polecamy i czekamy na kolejne spotkania w magicznym świecie Czaroliny.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB Egmont Polska


Czarolina. Tajemnica mojego pochodzenia. Tom 3

2 komentarze: